INFO 00421 905 106 232

Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a spoločnosťou ABNOBA, s.r.o. Lúčna 900/6, 90028 Zálesie IČO: 47 016 744 DIČ: 2023705783 IČ DPH: SK2023705783 (ďalej len "prevádzkovateľ" alebo "predávajúci") uzatvorené prostredníctvom systému elektronického obchodného domu www.planetayurveda.sk (ďalej len "systém").

1.2 VOP upravujú práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom webu www.planetayurveda.sk medzi predávajúcim a kupujúcim.

1.3 Práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy sa riadia právnou úpravou kúpnej zmluvy podľa ust. § 588 a nasl. v spojení s ust. § 612 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb., občiansky zákonník.

1.4 Kupujúcim sa rozumie v systéme zaregistrovaná fyzická alebo právnická osoba, ktorá odoslala po vlastnej autorizácii elektronickú objednávku, spracovanú systémom obchodu.

1.5 Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky elektronického obchodu a cenu tohto tovaru, spracovaný systémom obchodu alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho.

2. Objednávka

2.1 Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých, registračným formulárom požadovaných údajov a náležitostí, vrátane telefonického kontaktu.

2.2 Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh zmluvy a sú považované za záväzné.

2.3 Kúpna zmluva, na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky v systéme. Predávajúcim e-mailom potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany, ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia a vtedy zároveň vzniká vzťah medzi zákazníkom a spoločnosťou Predávajúcím.

2.4 Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob doručenia, spôsob úhrady za tovar.

3. Storno objednávky

3.1 Storno objednávky zo strany kupujúceho. Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením predávajúcim. Po záväznom potvrdení objednávky iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo nutné na želanie zákazníka zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno poplatok môže byť do výšky až 50% z celkovej ceny tovaru. Ak do okamihu stornovania objednávky predávajúcemu vznikli akékoľvek náklady s vybavovaním objednávky, ako sú napríklad poplatky zo strany bánk alebo poplatky zo strany kuriérskych a poštových služieb. predávajúci má právo požadovať tieto poplatky od kupujúceho.

3.2 Storno objednávky zo strany predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

- v prípade objednávky na dobierku objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atd.)

- prípade, že kupujúci si v minulosti neprevzal tovar alebo iným spôsobom porušil obchodné podmienky

- tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote do 5-tich kalendárnych dní (bez zbytočného zdržania).

4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy (zásielkový obchod)

4.1 Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho. Kupujúci má právo v súlade so zákonom O ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z. odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru. V prípade uplatnenia tohto práva je kupujúci povinný dodržať podmienky a postup uvedený v bode 4.2. VOP.

4.2 Ako postupovať v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy. Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vráti alebo nahradí dodávateľ kupujúcemu a kupujúci dodávateľovi všetky vzájomne prijaté plnenia. Ak sa zákazník rozhodne pre odstúpenie od zmluvy v lehote uvedenej v bode 4.1, je povinný dodržať nasledujúce podmienky:

- kontaktovať Predávajúceho (viď kontakt) so žiadosťou o odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, mena a priezviska, dátumu nákupu a svojim číslom účtu či adresou pre vrátenie peňazí.

- ak kupujúci už tovar obdržal a prevzal, zašle ho späť na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt a to za nasledujúcich podmienok:

o tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale (s nepoškodenou ochrannou fóliou)

o tovar nesmie byť použitý o tovar musí byť nepoškodený

o tovar musí byť kompletný (vrátane príbalového letáku a podobne) o zašlite spolu s dokladom o kúpe - faktúra.

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 7 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru. Tovar musí byť zaslaný doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Zásielky na dobierku nebudú akceptované. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebude akceptované odstúpenie od objednávky a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.

5. Cenové podmienky

5.1 Cena výrobkov predstavuje cenu vrátane aktuálne platnej DPH

5.2 Ceny poštovného a balného sú uvedené v bode 6

5.3 Kupujúci má možnosť platiť v nasledovných menách: EUR

6. Poštovné a balné

6.1 Predávajúci si balné neúčtuje.

6.2 Cena poštovného je uvedená vrátane DPH a určuje sa z výslednej sumy objednávky po odpočítaní všetkých zliav a to nasledovne:

Doprava Planet Ayurveda Slovensko


Doprava Planet Ayurveda Česko

Upozornenie: termíny dodania sú uvedené podľa našich skúseností a spravidla sú doručovateľmi aj dodržiavané. Predávajúci ale nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadne meškanie zásielok vinou doručovateľov (najmä v období s vysokým počtom odosielaných balíkov, ako sú Vianoce a podobne). V prípade akýchkoľvek problémov s doručením nás ale neváhajte kontaktovať, radi Vám pomôžeme.

*Slovenská pošta: Uloženie na pošte znamená, že poštový doručovateľ nedoručí zásielku na adresu. Obdržíte elektronickú SMSku na svoj mobil s potrebnými informáciami a môžete si balík vyzdvihnúť priamo na vašej pošte. Nepotrebujete žltý lístok, s ktorým bývajú problémy v prípade straty. Všetky potrebné informácie budete mať priamo vo svojom mobile v SMSke. Skontrolujte si preto prosím na objednávke Vami zadané mobilné číslo.

**Poštový kuriér: Poštový kuriér doručí zásielku na uvedenú adresu iba 1x. V stanovený deň obdržíte SMS správu na Váš mobil. V prípade, že dodanie nebude úspešné (nie ste na adrese, neodpovedáte na hovor) poštový kuriér uloží zásielku na najbližšej pošte, o čom Vám príde opäť SMS správa na Váš mobil. Následne si môžete zásielku vyzdvihnúť na pošte na základe tejto SMS správy do 17 dní. Skontrolujte si preto prosím na objednávke Vami zadané mobilné číslo.

***GLS kuriér: GLS kuriér doručí balík na uvedenú adresu 2x. Ak si vyberiete možnosť dodania kuriérom, ako adresu doručenia prosím uveďte adresu, kde sa bežne zdržiavate cez deň počas pracovného týždňa (napr. adresu vášho pracoviska). Kuriér vás bude pred doručením kontaktovať telefonicky. Ak bude prvé doručenie neúspešné (nie ste na adrese, neodpovedáte na telefonát), kuriér sa vráti na adresu ešte 1 krát spravidla o 5 pracovných dní. Termín druhého doručenia si ale môžete dohodnúť aj priamo s kuriérom na jeho telefónnom čísle, z ktorého Vás kontaktoval. Urobte tak prosím čo možno najskôr, v prípade potreby nás kontaktujte, pomôžeme Vám. V prípae, že ani druhé doručenie nebude úspešné, zásielka sa nám vráti naspäť. Skontrolujte si preto prosím na objednávke Vami zadané mobilné číslo.

6.3 Ak máte záujem o zaslanie tovaru do iného členského štátu EÚ, prejdite prosím na náš druhý web www.planetayurveda.eu.

7. Podmienky a možnosť platby za tovar

7.1 Jednorazovým prevodom z účtu na bankové spojenie Predávajúceho uvedené v emailovej notifikácií.

7.2 Uhradením dobierky pri prevzatí tovaru na pošte alebo u kuriéra.

7.3 Online platbou v rámci Tatrabanky cez službu TatraPay. Pohodlná platba prostredníctvom platobných kariet v zabezpečnom prostredí TATRABANKY. Služba platí pre tieto karty: Platobná karta VISA Platobná karta VISA ELECTRON Platobná carta MasterCard Platobná karta Diners Club Platobná karta Maestro Platobná karta Discover.

Viac informácií o doprave a možnostiach platby nájdete tu.

7.4 Pokiaľ nebude cena za dodané výrobky uhradená v plnej výške, má predávajúci právo prerušiť ďalšie dodávky tovaru do doby, kedy bude cena uhradená.

8. Dodacie podmienky

8.1 Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne, spravidla v ďalší pracovný deň, ak je tovar skladom. Pri každom tovare je uvedená dostupnosť tovaru.

8.2 Každý zákazník je informovaný o všetkých zmenách v stave objednávky emailom. Status objednávky si môže skontrolovať po prihlásení sa v systéme.

8.3 Tovar je dodávaný prostredníctvom Slovenskej pošty uložením na najbližšej pošte alebo kuriéra na adresu uvedenú zákazníkom v objednávke. Faktúru Predávajúci pošle spolu s tovarom, pričom táto faktúra spĺňa všetky náležitosti daňového dokladu a zároveň slúži ako dodací list.

8.4 Tovar je k dispozícii aj k osobnému odberu v sídle Predávajúceho po vzájomnej dohode.

8.5 Vlastnícke právo k výrobkom prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.

8.6 Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov uskutočňujeme na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi kupujúcim a predávajúcim.

9. Záručné podmienky a Reklamačný poriadok

9.1 Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený u spoločnosti ABNOBA s.r.o. a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.

9.2 Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať nasledujúce:

* či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný (ak sa jedná o výrobok, ktorý nebol objednaný, tovar nerozbalujte, neotvárajte, inak nebude možné ho vymeniť)

* či je výrobok v neporušenom stave, tzn. či nemá zjavnú vadu Zistenú chybu je nutné oznámiť predávajúcemu písomnou formou a to poštou alebo na emailovú adresu info@planetayurveda.sk Kupujúci zašle reklamovanú zásielku na adresu ABNOBA s.r.o., Malinovská 536/48B, Zálesie, 90028. Reklamovaný tovar musí byť vrátený kompletne. Pri reklamácii je potrebné predložiť doklad o zakúpení. Predávajúci bez zbytočného odkladu po obdržaní reklamácie a reklamovaného tovaru, reklamáciu vybaví alebo poskytne kupujúcemu správu o priebehu vybavovania reklamácie. Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené nesprávnym používaním, skladovaním alebo poškodením tovaru kupujúcim. Obal a obsah výrobku nesmie byť mechanicky poškodený (mechanickým poškodením sa rozumie také poškodenie výrobku, ktoré nemohlo vzniknúť bežným používaním výrobku na účel, pre ktorý bol vyrobený).

10. Zodpovednosť za chyby na stránke www.planetayurveda.sk

10.1 Predávajúci upozorňuje, že informácie uvedené na www.planetayurveda.sk sú z časti preberané od tretích strán, môžu obsahovať nepresnosti a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

10.2 Spoločnosť ABNOBA s.r.o. môže kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť produkty a služby popísané na svojich stránkach a negarantuje vecnú správnosť ich obsahu.

10.3. Spoločnosť ABNOBA s.r.o. nenesie voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z jej vlastných alebo odkazovaných webových stránok.

11. Upozornenie o používaní produktov

11.1. Výživové prírodné produkty v našej ponuke majú podporný účinok pri zvyšovaní imunity alebo pri liečbe špecifických problémov uvedených v odporúčaniach. Ich použitie však treba konzultovať s ošetrujúcim lekárom. Platí to zvlášť pre tehotné a dojčiace matky, deti, osoby užívajúce lieky a osoby s vážnymi zdravotnými problémami. Kupujúci je povinný si riadne prečítať príbalový leták a užívať produkty podľa odporúčaného postupu.

12. Ochrana osobných dát

12.1 Predávajúci sa v plnej miere riadi zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Naša spoločnosť rešpektuje Vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme však poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme Vám, že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu Vaše kontaktné informácie a údaje o vašich nákupoch (naše databázy zákazníkov neposkytujeme tretím stranám na žiadne marketingové účely).

12.2 Používaním tohto internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a vašich nákupoch za vyššie stanovených podmienok. Registráciou zákazníka, žiadateľa o novinky (tzv. newsletter), účastníka ankety a ďalších iných foriem registrácie automaticky súhlasíte, že môžete byt informovaný o novinkách v našom internetovom obchode e-mailom alebo telefonicky. Ak si naďalej nebudete želať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie ukončiť podľa postupu uvedeného v každej zasielanej správe.

12.3 Náš internetový obchod si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (heckerom). Iba v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.